Anneyimmmmm Kızlar oğluşum olacakmış bugün öğrendim 😍 Sizce erkek bebek odası için gri sarı mı yoksa gri mavimi 😊
Mrvkoz Anneyimmmmm ben sarı gri yaptım. İlla erkek diye mavi turkuaz bu renkler cok itici geliyor bana 😊 tabi zevk meselesi bilemem 🙂
Denisss Anneyimmmmm kizimiz olcak gri sari yapiyoruz biz pembeler itici geliyo bana 🤦♀️ birde Rabbim nasip ederde ikinci cocuk erkek olursa falan diyede boyle bisey istedik
Anneyimmmmm Mrvkoz bende gri sarıdan yanayım ama kafam karıştı :) insallah sağlıkla büyüsünler bebislerimiz odalarında 😊
Mrvkoz Denisss ay benmle aynı fikirde olan bir anne 🥰 bende herşeyi ortak renk aldım mobilyasıda öyle 😊 pembeler maviler cok sıktı beni gözüm yoruldu artık
Polo Anneyimmmmm benim oğlumun odası gri yani böyle kirli beyazdan biraz daha gri. Ferah temiz bir renk
deletedmom832 Anneyimmmmm gri sarı beyaz çok güzel oluyor hastayım o renklere mavi zaten genelde kullanılan bir renk farklılık olsun 😊
omertosvedos Anneyimmmmm ben yeni boyadım çok güzel bir renk koyu demezsen beyaz mobilyaya muhteşemden de muhteşem oldu gelip geçerken sürekli bakıyorum istemsiz 😍 marshall bohem gri ❤️
omertosvedos Ayrıca perdelerim yıldızlı koyu gri sarı yıldızlı bağlamaları var ☺️ Fonlar tabi böyle iç perde yukarıdan beyaz asagiya doğru gri oluyor çok farklı birsey. ☺️ Halıyı da sarılı grili baykuslu hali var çok tatlı onu düşünüyorum. Nevresimlerini hep ben diktirdim mavili gri sarılı gri su yeşili gri hep bir gri koydum ama başka renkler de kullandım yani ☺️ Avizesi aydınlık tutsun diye beyaz ama üzerinde gri yıldızlar var küçük 😍 beşiğinin yanına uç adet ayni boyda beyaz çerçevede resimler çıkaracağım hayvanlı gri mavi su yeşili ve sarı renkleri bulunan içinde ☺️ Bir de ışıklı top alacağım yine içinde bu renklerden olan. Erkek renkleri yani ama ileride kizim olursa bir kaç pembe veya mor eklediğimde güzel duracak renkler uzun oldu ama fikir olsun ☺️🤗
Anneyimmmmm omertosvedos yaaaa nasıl da aşkla anlatıyor annesi 😍 canım eminim çok güzel bir oda olmuştur fikir oldu bana da sağolasın benim fikirlerimle aynı hemen hemen sağlıkla büyüsün bebişlerimiz inşallah odalarında 😍😍😍
Yagmurerol Anneyimmmmm kesinlikle sadece gri sari👌🏾 Ben pek hoslanmiyorum pembe mavi gibi renklerden 😀 perdesini ve fonlarini gri tonlari yaptim kizim olmasina ragmen