Burcak61 Sevgili anneler cinsiyetimiz belli oldu doktor yüksek ihtimalle kız dedi. Ben zaten kız hissediyordum çünkü oğlumda olmayan mide bulantılarım ve ekşi yeme isteğim vardı çok mutluyum şu an 🥰
Plansizgebe Burcak61 hadi hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼 bende 13+3 üm haftaya kontrolüm var kemik yapısını kıza benzettim demişti geçen hafta doktorum bakalım şimdi ne dicek inşallah kız der 💓 bi oğlum bi kızım olur defteri kaparım 😅
Rukiyeinci94 Burcak61 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Darısı başıma bende sizin gibi hissediyorum 1-2 haftaya aynı sevinci yaşarım umarım.Bir erkekten sonra kız istiyor insan ☺️
SuEr_Tu1512 Burcak61 Darısı başımaa 🙏 Bir oğlum var, 12+3te gitmiştim bacaklarını kapatmış göremedim dedi 🥺 Haftaya cuma 15+3te gidicem inşallah gösterir 🙏 Rabbim hayırlısıyla bana da bir kız evlat nasip etsin 🙏🩷
Burcak61 Plansizgebe ay inşallah benimkisinde cinsiyet değişmez de aynı dediğiniz gibi bi kız bi oğlanla kapatırım 🥰 sağlıcakla alalım kucağımıza
Burcak61 Rukiyeinci94 ay çok iyi anlıyorum sizi erkekten sonra kız istiyor insan sağlıklı olsunlar da darısı başınıza 🥰
Burcak61 Asyam4316 ya inşallah bizim kide ona dönmez 🙂 hafta küçük çünkü sağlıcakla alalım kucağımıza 🙂
Burcak61 SuEr_Tu1512 amin hepimiz sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza 🥰 inşallah içinizde hissettiğiniz çıkar cinsiyet 🙂❤️
Yenibirannee Burcak61 hayırlısı olsun banada 13+2 haftalıkken %90 kız dedi doktorum ama sonraki kontrolde net söylerim dedi sağlıcakla gelsinler 🌸🥰
Burcak61 Yenibirannee amin sağlıcakla alalım benimde bi dahaki kontrolüm 15 haftalıkken heralde orada netleşir 🥰