staRmama ppmerlina hahahah artımeddi😂 ilçede yaşayınca eczanede su marka olsun diyemedik 😂 bence değilimdir zaten eşim de degilsindir diyor ama merak ediyorum bebeğim 1 yaşına girecek hem çok istiyorum hem hiç istemiyorum 🥹
ppmerlina staRmama ayy 1 yaş biraz küçükmüş ama benim görümcem ilk çocuğu 6-7 aylıkken diğerine hamile kalmıştı ilk başlarda çoook zorlandı şimdi daha iyi 🤣 Allah gücünü veriyor
Eslem2112 staRmama gerçekten de benziypruz bacımsu hem olsun hem plmasın 😂😂😂olacaksa kazayla olsun diypruz
staRmama Nazsuuu hahahah ben dedim ki yeşil çay içeceğim gunahı sana dedim korktu aldı 😂 o da bebe time diye bir marka ilk defa duyuyorum yalancı garantilidir kesin 😂