DuruDefne_mommy next2me mantıklı geliyor bana, forever modeline bakabilirsiniz. Oğlumda classic next2me yi kullandım 6-8 ay gibi bir süre memnun kaldım. Şimdi joie nin roomie sini aldım, hem hafif hem pratik olması hoşuma gitti. Sallamak istemiyorum ben, oğlumda bırakana kadar zorlanmıştım. Ama göreceğiz bakalım ne olacak.