Selamlar, happy kidse giriş yapamıyorum buradaki deneyimli annelere sorayım. Bebeğim 5 aylık. Ev 28-29 derecelere çıkmaya başladı maalesef klima yasak binada yazın napıcam kara kara düşünüyorum. Şu an sadece kısa kollu zıbın var üstünde ama aynı şehirde hatta benden daha sıcak şehirde yaşayan arkadaşlarıma bakıyorum yelek giydiriyolar zıbın + uzun kol body üstüne. Ben mi çok ince giydiriyorum neden öyle oluyor :( çok terliyor zaten kafası su gibi