Minikbebek3461 Merhaba Test yaptım iki çizgi çıktı son adet tarihim 7 Nisan Dün test verdim sonuç 791.09 sizce hamilelik var mı
minnakhanimmm Minikbebek3461 var beta baya yükselmiş 3000 bin olunca kesen büyük ihtimalle gözükür sağlıkla kucağına al inşallah
Minikbebek3461 minnakhanimmm teşekkür ederim ne zaman doktora gitmeliyim geçen sene kürtaj oldum kalp atışı yoktu korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan
minnakhanimmm Minikbebek3461 kalbini ferah tut bende aynı durumu yaşadim şuan 22 haftalık hamileyim seni çok iyi anlıyorum ama hep olumlu düşün strese girmek istemiyorsan bekleye bilirsen 7 haftalık oluncaya kadar bekle o zman inşallah kalp atışını duyarsın
Minikbebek3461 minnakhanimmm teşekkür ederim kalp atışını inşallah duyduğumda haber vereceğim:) Sağlıkla kucağınıza alın inşallah