Kızlar sabah markete gittim ağır kaldırdım sancı girdi oturdum yere sancıdan sonra posetleri bıraktım geçti eve geldim sümüksü bir akıntı gelmiş yapıskan değil ama ilk kez böyle bir akıntım oldu hep takip ederim normalde bişey olurmu sizce hamileysemde