Rosegul  Kızlar dün çatlatma iğnesi oldum bugün ovulasyon testim bu şekilde çıktı. Bu ne anlama geliyor daha çatlama olmamış mı ?
GezenTavuk_2 Rosegul çatlama olmuş gibi duruyor ama 15 dk bekledikten sonra fotoğraf yukleseydiniz keşke çünkü 15 dk da tam sonuçlar oturuyor.
Rosegul En son olan bugünün kızlar dün çatlatma iğnesi vuruldum neden hala catlamadi acaba bu şekilde çıkması normal mi ?
yesildeniz_ Rosegul iğneyi yaptıktan 36 saat sonra çatlıyor sanırım o yüzden silikleşmemiştir bugün pik olmuş zaten daha. 36 saat dolduktan sonra tekrar yapın
Rosegul GezenTavuk_2 dün çatlatma iğnesi vurduğum için çatlamasını bekledim direk doktor yumurta takibi yaptı ona göre vur dedi ama bakalım
GezenTavuk_2 Rosegul bugün yumurtlama olmuş gibi duruyor Aşkım senin daha yumurtlama gerçekleşmemiş çatlama olması için sen de bilirsin ki yumurtlamanın gerçekleşmesi gerekiyor
Rosegul GezenTavuk_2 o zaman bugünü ve yarını değerlendireyim doktor iğneden 36 saat sonra ilişki demişti ona göre hesapladı demek ki
Rosegul yesildeniz_ bugün akşam 10:00 da 36 saat olacak o zaman ilişki olsun dedi. Sanırım çatlama saati ona denk gelecek