Esanasckin Selam anneler 39 haftalığım sabah uyandığımda iç çamaşırım ıslanmıştı ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum su nasıl geldiğini akıntım da var vajına bölgemde baskıda var sizce hastaneye gitmelimiyim
SevgibiR Esanasckin bugün ebeyle görüştüm ben su ve kan gelirse hemen git dedi evde bekle derlerse bekleme risk evde beklemek bişi yoksa ztn geri yollarlar eve dedi
Caglaaa Esanasckin eğer şüpheleniyorsan git evde durma çok zararlı su geldikten sonra beklemek zaten test yaparlar sana sumu değil mi diye ona göre eve yollarlar
Necla06 Esanasckin suyum geldikten tam 12 saat sonra en normalinden doğumum gerçekleşti 😍 darısı başına olsun insallah duşunu al güle oynaya git hastaneye hersey güzel olsun 🤲