aylinnntrhn Kızlar bebeğim 2 günlük ve emzirebiliyorum sütüm de gayet yeterli görünüyor ama bebeğim dün hafif sararmıştı bugün daha da çok sararmış gece her saat başı kaldırmama rağmen. neden olur var mı bi bilginiz?
gulcicek0 aylinnntrhn normal hemen hemen her bebek olur mama desteği yapabilrsiniz daha hızlı atlatirlar şırınga kaşıkla
[silindi] aylinnntrhn kuvvetli ememedigi için olabilir benim annem ilk bir kac gün küçük kaşıkla mamada veriyordu bende saat başı emziriyordum
Desdem49 aylinnntrhn bazen süt sarılığı da oluyor benim Bebek’te de oldu bayağı bir sardı götürdüm sarılık değdi 11 çıktı sıkıntı olmadı şu an 35 günlük çok şükür geçti rengi biraz sarı kaldı da geçer inşallah
minnakhanimmm aylinnntrhn güneş görsün biraz bacakları flan yüzüne gelmicek şekilde vücududa gelsin bide sarı ışıkta uyut
gulcicek0 aylinnntrhn yutkunmaya aldanmayın sarılık dönemini atlatana kadar mamayla destekleyin artmasin daha fazla
aylinnntrhn Desdem49 inşallah 🙏 ona ben de denk geldim az önce araştırma yaparken anne sütü sarılığı diye bişeyden haberim yoktu
Mucizee80 minnakhanimmm doktorlar sarılık olan bebeğin güneşe çıkarılmasını önermiyor yani bize öyle söylediler
minnakhanimmm aylinnntrhn dışarı çıkarmaya gerek yok pencereden güneş giren bir yere yatırsanizda olur
Mry2020 aylinnntrhn ben de sütümün yettiğini düşünüyordum ama sarılık oldu günlerce hastanede yattı o yüzden sakın yeter diye düşünmeyi mama başlayın hemen. Yok midesi kiraz kadarmış filan onlara kanmamak gerekiyormuş
aylinnntrhn 06Pembemavi80 gulcicek0 Mry2020 Kızlar bebekle aramda kan uyuşmazlığı olduğu için olmuş değeri 15 çıktı yatış verdi doktor ışık tedavisi alıyor şuanda emzirmem icin ben de yanında kalıyorum😔
06Pembemavi80 aylinnntrhn sütünüz su gibimi. Sıktığınızda gorurusunuz. Bende 2. Bebeğimde karsilastim bu durumda. Sütüm çöktü . Sık emzirmeme rağmen sarılık oldu. Çok şaşırıyordum hem o kadar çok emip hemde sarardigina. Mama desteği başladım ama sarılığı geçince direk mamayı kestim. Emzirmeye devam ettim düzeldi sonra
Mry2020 aylinnntrhn bu eltimde de çıkmış ondan duymuştum korkmayın emzirin ama mama da verin ışıkla birlikte kısa sürede geçecek. Burda biri yazmıştı doktor 72 saat süt değil mama vereceksin demiş öyle yapmışlar sarılık düşmüş. Benim kızımda da anne sütü sarılığı vardı 5 gece hastanede ışık aldı yattık sonra da hemen geçmiyor ilk üç ay az da olsa rengi sarı ama zararı yok sonra tamamen açıldı
Mucizee80 06Pembemavi80 Rh uyuşmazlığı değilde grup uyuşmazlığı olan bebeklerde daha çok sarılık oluyor yani şöyle anne 0 bebek A ise grup uyuşmazlığı var bu durumda bebeğin sarılık olma ihtimali çok yüksek ve erken dönemde oluyor
Mucizee80 gulcicek0 Rh uyuşmazlığı değilde grup uyuşmazlığı olan bebeklerde daha çok sarılık oluyor yani şöyle anne 0 bebek A ise grup uyuşmazlığı var bu durumda bebeğin sarılık olma ihtimali çok yüksek ve erken dönemde oluyor arkadaşında muhtemelen bu sekilde