Arkadaşlar bugün kesemizi gördük çok mutluyum 5+6 haftayim biraz önce muane oldum doktor keseyi net bir şekilde gördü 15 mm dedi yolk sacida gördü bebekte olusuyo büyük ihtimall dedi 21 Mayıs’ta yine çağırdı bebeği görelim diye Allah’ım tüm bekleyenlere yasatsin bu bu müthiş duyguyu 🥹🥲