Hifaakim o size kalmış birşey zorla aldırma söz konusu değil diye biliyorum.. Riskli gebelikse takibe alınıyor sadece kontrolleri biraz daha yoğun oluyor. Bide tarama testi kesin sonuç vermiyor zaten bebek sağlıksız diyip aldırmayan bir sürü sağlıklı bebek dünyaya getiren insanlar var. Bebek sağlıklı bir sorun yok durumu iyi diyip sağlıksız bebek dünyaya getirende bir sürü insan var.. Karar tabiki de kendinin. Eşimde sizin gibi düşünmüştü. Eğer sonuç temiz çıkmazsa eşimin gebelik süreci stresli geçecek diye ama ben ne olursa olsun aldırmayı düşünmediğim için yaptırmaya karar vermiştim. Umarım iyi sonuçlar alır yaptırırsa 🤲🏻