Semaisik Merhaba kızlar 38+4 günlük gebeyim 1 haftadır ishal var afedersiniz ne yapsam geçmiyor doktora söyledim açıklığıma baktı 2 cm dedi herhangi başka belirti yok şuanda böyle yaşayan doğuma giren veya bir şey olan var mı artık korkmaya başladım
GezenTavuk_2 Semaisik Hiç korkma canım benim Benim de o haftalarda ishalim vardı o da vücut kendini doğuma hazırladığı için artık oluyor demişti doktorum cidden de bende öyle oldu 🥰
Elifff2112 Semaisik 39+3 bende de ishal var 4-5 gündür benimde 2 cm açıklık var sadece evde sancilarim olsun açıklığım artsin diye egzersizler yapicam valla yoruldum artik ya
Deleted33000 Semaisik doğuma yakın ishal olunduğunu duymuştum ama ne kadar sürdüğünü bilmiyorum siz acilmanizi ilerletmeye bakın sağ salim dogurursun inşallah
GezenTavuk_2 Semaisik ahaha doğar doğar az sabır doğunca büyüdüğü zaman zorlukları görünce de keşke hep karnimda kalsaydı diyoruz emin ol sende dersin bir süre sonra 🤣🤣 ben 38+6 doğurdum .
GezenTavuk_2 Semaisik Ahaha orası öyle sen birde çıkınca gör 🤣 amaaaan zorluklariyla güzel annelik onları biz istedik de Allah nasip etti 🩷