Kızlar merhaba ablam uygulamaya göre 19.haftasında ama devlet hastanesi ultrason cihazına göre 18.hafta da çıkmış doktor bir hafta geriden geliyor ama ben 18 değil 17+2 olarak görüyorum başı küçük ama şuanlık sıkıntı yok demiş. Ablam da haliyle endişe ediyor şimdi bilenlere sormak istiyorum başına gelen var mı her baş küçüklüğü mikrosefali mi oluyor bilenler cevaplar mısınız lütfen