Merhaba kızlar daha önce de şekerle alakali çok yazdım buraya 3 haftadır unsilin kullanıyorum 6 ile başladım şuan 12 kullanıyorum fakat sabah ilk kalktığımda ki açlık şekerim hicbirsekilde düşmüyor sadece sabah açlığım da sıkıntı var bunun nedeni sizce ne olabilir. Birde akşam yemeğinden sonra tokluk ölçtüğümde 115 çıkıyor tokluk daha ağzıma lokma surmuyorum sabaha kadar nasıl bu rakamın üstüne çıkabilir sonuçta ağzıma birşey surmedigimde 115 in altına düşmesi gerekmiyormu