yazbebisi_ Günaydın herkese Bugün 32. haftam doldu ve doktorum çalışabilir raporu yazacağını söyledi Hastanede sordum edevlet e düşer dediler Orada nasıl aratarak bulabilirim insan kaynaklarına atacağım Bilen yardımcı olabilir mi 🙏🏼
Edafmo yazbebisi_ e devlete rapor ya da iş göremezlik yazdığınızda sisteme düştüğünde görebiliyorsunuz. E nabızda da raporlarım kısmından PDF olarak indirebilirsiniz