OmerNfs dış gebelikte kanama oluyor maalesef,birebir yaşamış biri olarak 🙃2 ay regl günümde 4 gün süren kömür siyahı kanamam oluyorru ama yoğun olmuyordu.En son bayılma karın ağrısıyla ve kanamayla öğrendim ki betam 2.500 ve dış gebelik geçiriyormuşum çok geç farketmişiz ,acil açık ameliyata alınmıştım 🤷🏻♀️Umarım post sahibi benzeri şeyleri yaşamaz 💖🙏🏻