[silindi] Kızlae selam. 7+5 gebeym , kalp atışı duyamamıştık doktor ben sağlıksız gebeliğe daha yakınım dedi bugün farklı bir doktora gideceğiz. Dua eder misinz bizim için🙏
Deryayurt [silindi] inşallah bugün gittiğinizde miniğinin kalp atışını duyarsın canım sağlıkla gelsin ♥️
Busraatpl [silindi] geçen hafta aynı korkuyla gittim doktora, herşeye kendimi hazırlayarak girdim odaya ve bi mucizeyle çıktım bebeğimi bile göremicem derken kalp atışını duydum. İnşallah sizde sevinçle çıkarsınız o kapıdan 🙏
Busraatpl [silindi] Rabbim ol derse olmayacak hiç bişe yok 🙏 banada boş gebelik dedi devletteki doktor 😒