Kızlar araba sürmek istiyorum otomatık vites bu yüzden ders almak istiyorum ama ücretleri merak ediyorum bır kaç yere aradım saati 2000 tl dediler sizce de çok değil mi ? Ders alan arkadaşlar var mı yakın zaman da . Çekmeköy de oturuyorum bu arada . Buralarda olup ders alan arkadaşlar varsa nerden ders aldılar bana yardımcı olursanız sevinirim.