Ozlem12_ Arkadaşlar spiraldan hamile kalan var mı ben hamile kaldım şok içerisindeyim yüzde 1 ihtimal kalma şansı var test yaptım pozitif çıktı bir haftadır bulantı aşerme sık sık tuvalete çıkma var bugün işte doktora gideceğim emin olmak için 🙏🥹
Mry2020 Talatmahir_00 kusura bakmayın lütfen sorduğum için ancak spiralle birlikte geri çekilme uyguladınız mı
Talatmahir_00 Mry2020 hayır tabikide spral zaten korur diye düşünüyordum ama doktor hiç bir koruma yönteminin yüzde yüz korumdagini söyledi 🥲
Ozlem12_ Gozdeeb merhaba gittim spirali çıkarmadı yada bulmadım yurt dişindayım sağlık sistemleri farklı yavaşlar ya ama ilglenme konusunda on numaralar başka büyük hastaneye gönderdi dedi spirali çıkarsak düşme ihtameli var
Talatmahir_00 Ozlem12_ evet ilk öğrendiğimde çıkardı doktorum ve dediki bebek rahmin yukarisinda yerleşmiş düşük riski var dedi ilaç kullandik progestn kanamamda oldu ilk üç ayda
Meral_63 Ozlem12_ yengem de öyle olmuştu soktaydik vala spiral çıkarılmior bence doğum yapınca o çıkarılıyor etkisi falan yok bebeğe yengem maşallah bi oğlu oldu