Patiseverana 19+5 im bel ağrım iki haftadır çok fazla. Magnezyuma baslatmıstı, bu hafta günde 2 ye cıkardı. Bebek büyümesi kaynaklı normal dedi, siyatik sinire baskı oluyormus. Cok agrı oldugunda hafif sıcak kompress ve masaj önerdi. Çekeceğiz sonuna kadar başka yapacak bişey yok gibi görünüyor :( bu arada idrar tahlili yaptı değil mi enfeksiyon falan yok?