https://hizliresim.com/bwxohgj
Hanımlar tarih yazıyor görselde. Betada düşüklük var. Muhtemelen ya dış gebelik ya da düşük. Ama aynı hastanede yapman gerekiyordu diyen de var. Özel hastanede yaptığım test beta diye yazarken, şehir hastanesinde total hcg yazıyor. O kısmı da anlayamadım. Yardımcı olabilecek var mı ?