Bende duphaston kullandım ama ben düzenli âdet oluyordum sadece sağ tarafimda kist vardi onu eritmek için verdi yoksa gebe kalamazsn dedi , ilac bitince adet oldum zaten günlerimdi temizlenince tekrar kontrole gittim kist fln yok dedi temizlenmisti sanırım