Kızlar benim bebiş 36 haftaya gircek bir kaç gün sonra ama ters 30 dan beri doktor benek ters sanmıyorum döneceğini demişti son kontrolüm 2 hafta önceydi 40 haftaya kadar beklerim yoksa sezaryenle alırım dedi pazartesi tekrar gitcem ama ben hala kafasını göğsümün altında hissediyorum sizce döner mi hiç başınıza böyle bişey geldi mi 🙂