Merhabalar, ben çok dua ettim ama korkmayada devam ettim 😞 Daha sonra arkadaşımın biri duaları Arapça okuduktan sonra ardından Türkçe mealini okuyarak dua etmemi söyledi ve o günden beri çok huzurlu yatıyorum ❤️ Arapça okumak tabiki en güzeli ama anlayarak okumakta bir o kadar insanın içini huzurla dolduruyor öneririm ❤️