Busra_crt doktorunuza danışabilirsiniz. Ben bağımlıyım, her gün çok içiyordum hamilelik öncesinde ve işimde kahve :) o yüzden 2. Hamileliğimde günde 1 bardağı geçmemeye çalışarak tükettim.
Bana içebileceğimi söyledi doktorum abartmamak kaydıyla.. her şeyin fazlası zarar.
Ama naçizane sektör tecrübemden şunu söyleyebilirim; kahveler arasında vücudu en çok yoran ve en sağlıksız biçimi granül kahvelerdir. Böbrekleri ekstra yorar. Bu süreçte onun yerine filtre kahve, espresso tabanlı kahveler ya da türk kahvesi tercih etmenizi tavsiye ederim..