Zlmdnccc Kızlar normal doğumdan sonra hemen ilk gün mü taktiniz korseyi? Korse olarak hangisini önerirsiniz ?
burcuo Zlmdnccc Bana hemen taktılar ama gaz çıkarana kadar bekleyin hemen takmayın derim. Karnımı sıkıştırdı gaz da çıkaramadım mahvoldum ben. Yarın yine sezaryene giriyorum bu sefer takmayacağım. Eve dönünce takılabilir.
Fatmaacylnn Zlmdnccc ben rahim toparlayıcı almıştım hiç giyemedim nerdeyse çok sıkı olunca sonra kendi kendime biraz toparlandım 2. Aydan sonra takmaya başladım
Imasleeper Zlmdnccc medikalden cırt cırtlı korse aldım doğumdan 4 gün sonra taktım ama doktorum hastanede iken yanında varsa istersen tak rahatlarsın demişti ikinci günümde
ddefnos Zlmdnccc ilk gün takma canım ben bir hafta sonra ara ara taktım bir kaç saat o zaman bile taktigimda kanamam oluyordu sezeryan olduğum için olabilir dikislerimden dolayı ben hemen takamadim
Zlmdnccc Imasleeper ilk dogumda takmadım karnım kalınca bu sefer takmayı düşünüyorum ama rahat olan doğru olan hangisi onu bilemedim
Zlmdnccc ddefnos evet canım sezeryan olunca öyle oluyomus normal doğumda hemen takmak gerekiyo diyolar
Babybebi Zlmdnccc sadece yemeni dolayıp sıktırmadan canımızı acıtmadan bağlamanız yeterli kızlar iki doğum 0 karın şindi üçüncü inşallah yine aynı işlem👌
Zlmdnccc Babybebi yaa gerçekten mi o ise yariyomu tutuyo mu yani tek yemenimi bagliyosunuz korse gibi o şekilde mi
Babybebi Zlmdnccc ama normal doğumda benim doğumlarımda çevremde bunu uygulayanların doğumuda normaldi diğerine korse gerekebilir(normal doğumsa gerçekten işe yarıyor hemde yemeni sıcak yapmıyor rahatsız etmiyor
baharaa Sezaryen göbeği denilen şey “Diastasis recti” dedi doktorum. YouTube’dan bi araştırın. Owli korse taktım Cırtcırtlı. Çünkü sezaryende karın kası ayrılıyormuş onların birbirine yaklaşması lazımmış. 5. Gün muayene olup 7.gün takmaya başlamıştım. 4. Ay oldu nerdeyse eski halim gibiyim
Zlmdnccc baharaa benim ilk doğum normaldi buda normal olacak sorun olmassa ondan dolayı kullanabilirim hsmsn diye dusundum
3_bebelianne Zlmdnccc Ben hiç takmadım normal doğum sonrası hiçte göbeğim kalmadı daha doğrusu denedim sıktı ben pek o tarz şeyleri sevmediğim için belki bildiğim kadarı ile gaz çıkarınca bir hafta sonra vesaire takılıyor
Zlmdnccc 3_bebelianne ya genetik iyi demekki ben ilk dogumda yapmadım göbeğim kaldı biraz malesef o yüzden bunda kullaniyim diyorum
Happyka Fatmanur__ normal doğum ilk ve sezaryende , eskiden herkes öyle bağlamış, Annemin sayesinde ogrendim bende , uzanıyorsunuz tamam mi sonra beldan çarşafı geçiriyorsunuz öyle bağlıyorsunuz, ayakta olmaz karın içeri giriyor uzandiginiz zaman