Berencim Haftadayım yarı uzanır şekilde oturuyordum tam o sırada esnemeye başladım ve göbek deliğimde sanki yapışık bişey vardı ve ayrıldı gibi bi his oldu bu ne olabilir. 3. Hamileliğim ilk defa böyle bişey yaşadım. Başına gelen var mı.
Heheondan Berencim kız benim de üçüncü hamileliğim ilk defa bunda yaşadım 35. Haftaya girdim 10 kere olmuştur çat çat diye eklemlerinden geliyomuş
5_erkek_annesi Berencim yani normalde 30 haftadan sonra bebeğin eklem sesi gelir çıt diye çok yaşadım ama bu haftada hiç duymadım
Aylin_1721 Berencim bendede ilk cocugumda oluyodu sanki içimde biri çekirdek çıtlıyodu ama 30. haftaların içindeyken duymuştum bebeğin eklem sesi demişti bana doktor bu haftalarda olmadı hiç
Arzulu Banada erken hamilelik dönemimde oldu sanki damarlar koptu cızladı gibi de bende baya korkmuştum ama herhangi bir sorunla karşılaştırmadı çok şükür nedir o şey hiç bilmiyorum
Nsa16 Bazen bende bebek çok hareket ettiği zaman o ses geliyor nedendir bilmiyorum ama normal biseydir diye umuyorum.
Berencim Heheondan çok garip ya 🫣 Allah hayırlısı ile doğurmayı nasip etsin. Daha yolum uzun evham yaptım göbeğime bişey oldu Eyvah dedim 🙂↕️doktora da sordum bilmiyorum dedi çok önemli bişey değil heralde
Pinaargunes Bende de çok olmuştu bebeğin çok hareket etmesinden eklem sesleri diye duydum bende çok değişik o ses bile güzel 🥹😂🥰