1mihrimah bebişim doğdu 2 mayısta nasıl başvuru yapacağız kızlar bilen varmı aylık 1.500₺ mi veriyorlardı
KumpirsMom 1mihrimah henüz sistemsel düzelte yapılmamış demekki burdaki bir kaç annede sistemden ödemenin farklı göründüğünü arayıp sormuşlar henüz sistemlerimiz düzelmedi demişlerdi devam ediyor demekki
Desdem49 1mihrimah e devleten başvuru formu doldur Cnm ama daha kimse almadı bekliyoruz bir umut bakalım
Merve-Beyto 1mihrimah her ay 1500 lira alabilmek için iki cocupuda 2025 ten sonra yapmanız gerek diye biliyorum. Yani o kanun bu yıllardan sonra geçerliymiş. Birkaç postta o şekilde okumuştum yinede yanlış yönlendirmeyimde