Merhabalar bende bir gün acaba buraya doğum hikayemi yazar mıyım diyordum çok Şükür nasip oldu 🙈
Şimdi anlatmaya gelirsek pazartesi günü yani 5 Mayıs’ta sabah uyandım çamaşırım da ıslıklık vardı akıntı dedim geçtim pazara gittim o gün yine ıslaklık oldu eve geldim idrarımı kaçırdım galiba dedim akşama doğru tekrar gelince acaba suyum mu dedim acile gittim acilde açıklığım olmadığını ve bebeğin suyunun azaldığını söylediler yatış verdi normal doğum için ama ben kabul etmedim eve gelmek istedim eşim ertesi gün özel bir hastaneye randevu aldı kontrol amaçlı birde oraya gidelim dedi bende sabah uyandım kahvaltı yaptım normal kontrole gidiyorum diye nerden bilcem doğum yapacağımı 😂 saat 8 gibi evden çıktık 9 da kontrole gittim doktorum suyumun bittiğini ve bebeğin tehlikede olduğunu söyledi acil sezeryanla almamız lazım dedi fakat ben yemek yediğim için 4 saat beklemek zorunda kaldık 13:20 de beni ameliyata aldılar 13:39 da minnoş kızım Öykü Hiram geldi o an gerçekten paha biçilmez birşeymiş şuan 3 günlük ve yanımda uyuyor🙈💕 biraz uzun oldu kusura bakmayın ama soru sormak isteyen olursa cevaplaya bilirim inşallah sizde minnoşlarınıza sağlıkla kavuşursunuz 🤍