Kadın doğum doktoru çok aşırı mide yanmamdan dolayı vermisti onu kullanıyorum mecburen çünkü diğer şurupler fayda etmesi bide safra da taş var ondan dolayı yanıyor galiba sanki şurubu kullanmayınca kötü oluyorum kusuyorum mide yanmaya başlıyor yine . İnternet’e de uygun görülmüyor gebelikte kullanımı ama sizler kullandınız mı.? Bebege bir zararı olur mu acaba