Canan3363 Merhaba kızlar ben pcosluyum dün doktora gittim bana ınofolic combi yazdı kullanip hamile kalan var ki aranızda?
Kubilogy_1 Ben onu bıraktım orzax kullandım tam adını hatırlamıyorum letuda yumurta olmadı bende inofolicle ama başka doktor klomen ve orzaxın takviyesini başladı çatlama ignesi oldum kaldım