Freyaa merhaba benle beraber bir arkadaşım daha gidiyor suratımıza bakmıyor soru soruyorum geçiştiriyor net cevap alamadık. Bir de bize amnio sıvısı az diyip ilaç yazıp araştırmadan göndermesi bizi ürküttü çünkü sıvı az bahanesiyle büyük ihtimalle sezeryan diyecekti bizde inanıcaltık fakat ben şimdi şwhir hastanesine gidiyorum inanılmaz memnunum bir saat uzaklıkta ama umrumda değil kesinlikle şehir hastanesini tavsiye ederim bursayı bütün doktorlar soru sormamız için gözümüzün içine bakıyor