Bu normal bişey bende 10. Haftada vermiştim numune red geldi aynı şekilde endişe ettim ama fetal fraksiyon oranı yetersizse sonuç doğru olmuyormuş o yüzden testi tekrarlatıyolar 11+5 te yeniden verdim ve bu sefer fetal fraksiyon yeterli geldi sonuçta temiz çıktı çok şükür
Daha yeni fetal dna verecek olan hamilelere tavsiyem 10. Haftada vermeyin dna oranı çok az oluyor yani 10. Haftada veripte sonuç alan çok çok nadir kişi gördüm mümkünse 11. Haftanın ortalarına doğru verin böylelikle ikinci kere kan verme stresini ya da bi sorun mu var acaba stresini yaşamazsınız 🙏🏻