Emferr Ben ikili üçlü bilmem kaçlı hiç bir testi yaptırmadım. Ne gelirse Allahtan dedim risk çıkarsa gebeliğimide kendime zehir edemem diye sonuçta ne olsa doğurucam. Ama detaylıyı yaptırdım. Çünkü herhangi bir rahatsızlık durumunda müdahale edilebilcek bir şeyi öğrenmek önemli. Radyoloji bölümlerinden de bakabilirsin. Özel hastanelere göre bi tık daha uygun oluyor.