Kızlar ben daha önce düşük yaşadığım icin vs adak adamıstım bebeğim olsun diye sonra olmadı baya bi zaman gecti üstünden tüp bebeğe başladık ve tüp bebekle hamile kaldım , eşimde diyo ki o ayrı bu ayrı biz tüp bebeğe başlamadan istemiştik onun yerine akika kurbanı keseriz diyo şimdi hangisi doğru olur