Zeyzeykr philps 6000 devir olanı aldım iki gün önce gayet memnunun bundan önce tefal 8.6 olan modelini almıştım aşırı hafifti güzelde çekiyordu sil süpür yapıyor tek kötü yanı şarjı çok çabuk bitiyor ve geç doluyordu Philips’le değiştirdim Buda çok güzel çekiyor şarjı çabuk doluyor ve tam evime yetiyor bununda tek kötü yanı motoru bir tık ağır yoksa memnunum 🫠her ikisinide sil süpür almıştım