Kızlar 16 haftalık hamileyim genital siğillerim çıktı beyaz beyaz renkte bazıları kendi kendine kopup kanamaya başlıyor nasıl geçer evde kendi yöntemiyle geçiren varmı acaba doktora sordum hamilelikten sonra geçer dedi çoğu insanda oluyormuş korkmalı mıyım bebeğe Bir zararı yok dedi sizce var mıdır?