Kızlar bugün ultrasonda doktorum bakarken bebeğin kafası büyük dedi “kendi tabiriyle koca kafa dedi”🫠böyle bi durumda doğum şekli değişirmi ilk Doğumum normaldi ama çatım dar olduğundan yırtık ve kesiğim fazlaydı bebeğim zayıf olduğundan normal yaptım ama zordu dediğim gibi şimdi Doktor’un dediği gibi kafası büyükse sezeryanmı öneriliyor direk?