HifaVera Kızlar her 15dakikada bir adet sancısı yaşıyorum ama şiddetli değil böyle az az hissediyorum karnım sertleşiyor belime bacağıma vuruyor Acaba gerçek sancımı ?
cakethesel HifaVera Eğer düzenli geliyosa sancılar muhtemelen gerçek sancıdır.Kontrol edin bakalım daha sıklaşacak mı süre
Ceiydda HifaVera takip et herkes aynı şekilde yüksek hissetmiyor sancıyı önemli olan düzenli olması ama 15 dkda bir hastaneye gitmek için erken bence biraz bekle hem sıklaşsın hem de can yakmaya başladıgında gitmen daha iyi okur canım tabi su gelmedikce
Tugceelanaz HifaVera Benim öyle oldu aynı haftalarda meğer bebek kanala yerleşmiş . Adet ağrısı gibi kasıklara bacaklarıma vuran bir ağrı . Gece düzsnsiz sancılar . Ve kanlı karışık akıntı
HifaVera cakethesel Şu an biraz daha arttı sancı daha önce hiç böyle olmamıştım ve daha sıklaştı sancım
HifaVera Ceiydda Aynen öyle hemen gitmem bu sancı şu an yeterince dayanılacak şekilde şiddetlenirse öyle giderim çok heyecanlandım şu an 🥹
Ceiydda HifaVera tam olarak kaç haftaliksin 37+ kaç? ben de 37+5im bugün nstye girdik hiç sancı yoktu doguramicam gibi hissediyorum eğer doğumun baslarsa bana da dua edermisin ismim Ceyda 🙈🤣🤣
HifaVera 37+1 deyim canım Şu an bir tık daha şiddetlendiğini hissediyorum sanırım gerçek sancı ve 10dakikada bir olmaya başladım
Ceiydda HifaVera aralıklı mi geliyor nasıl.fark ettin aralıklı olduğunu benim sancim olsa bile ya sürekli oluyo ya da 10 15 dk sürüp geçiyor senin sancin şu an nasıl tarif edebilir misin
nevaneva HifaVera allah yardımcın olsun inşallah kolaylıkla doğurursun bende 37+1 im belim ağrıyor geçiyor yine ağrıyor seninde öyle mi başladı acaba
HifaVera Ceiydda 15dakikada bir oluyordum 1 saattir şimdi 10 dakikada 1 olmaya başladım az önce ishal oldum ama alakası var mı bilmiyorum
HifaVera nevaneva Ben adet sancısı gibi başladı bel ve bacaklarıma vuruyor Az önce ishal oldum ama gerçek sancıyla bir alakası var mı bilmiyorum
Ceiydda HifaVera sancilarin acisi iyice arttiysa biraz daha bekleyip ðuşa falan girip yavaştan hastane için hazırlan bence eksiklerin varsa onları faln tamamla son kez cantana bak ayy çok heyecanlı ya darısı bana