Kbrmsl Kızlar 32 haftalık ikiz gebeyim özel bir konu kusura bakmayın basur agırliktan dolayimi çıkıyor bende ağrı başladı makatta ve hissediyorm basur çıkıyor sizdede bölemi oldu
Bibebek_2kedi Kbrmsl 34+4 haftalığım 1 haftadır bendede çıktı üstelik kabız olmama rağmen ama şükür ki öyle ağrılı değil
Tugcek_ Son aylarda alt kısımlara kan akışının yavaşlamasından dolayı olabiliyomuş 38 haftalığım kabızlık vs yaşamadım hiç şuan basur ağrısından kasık ağrılarımı sırt ağrılarımı unuttum o derece ağrı acı yapıyo
Kbrmsl dilaradoyan gecmeyip ameliyat olanları duydm ama onlarinki doğum esnasında çok kötü oluyor galiba
dilaradoyan Kbrmsl tabiki böyle bi ihtimalde mevcut önce krem tedavisi geçmezse farklı işlemler ama dediğim gibi genellikle geçiyor kendiliğinden
Herseydenbiktim Gebelikte basur da mı çıkıyor? Korkuyordum şimdi biraz daha korkuyorum. Allah herkese kolaylık versin
Kbrmsl Herseydenbiktim korkmayın gebelik çok farklı bir süreç çıkmayan şeyler çıkıyo ama doğumdan sonra geçiyor herşeye rağmen güzel bı süreç 🩷
Dilos6 Ben 33 haftalığım bende olmadı çünkü kabızlık sorunu pek yaşamadım. Basurun sebebi kabızlıktır herkeste olmaz. Yediklerine dikkat etmen gerekiyordu. Ekmek karbonhidrat vs çok yememek lazım yoksa vücut kabız olmaya çok müsait hamilelikte
Kbrmsl Dilos6 inanın çok dikkat ettm hamile kaldimdan beri ekmek ve hamur işine son verdim her gün 3 litre su içtim ama genede ilk 3 ay kabizdım vücut değişiyor işte hamilelikte