ayminaninannesi Kızlar bat 12 mayıs ama ben 5 mayısta afedersiniz ama silindikce açık kirmizi pembe tarzı. Lekelenme geldi ped kullandım.o bile.batmadi bugün 8 mayıs lekelenmem bitti adet mi oldum yerlesme kanamasi mi bilmiyorum erken gebelik yaptım pazartesi günü çıkmadı bugün kaset test yaptım yine çıkmadı kafam karıştı
06haziran ayminaninannesi yerleşme kanaması için 5 inden 8 ine biraz fazla bi gün aralığı ve yerleşme çok pembe ya da kırmızk gelmez daha kahverengi ye yakın gelmesi lazım
MRVESRV 06haziran hayir degil benim tam 3 4 gun yerlesme kanamasi oldu. Ayni anlattigi sekilde, her defasinda adet sanip orkid takiyordum ama devami olmuyordu
Radyasyon5526 Benim adetimden iki gün öncesinde kahverengi gelirdi ama hamile kaldığımı öğrendiğim zamanın hemen öncesinde hiç kanama olmadı araştırdığımda adete hazırlık vücutta biriken kanın bi anda akması vs yazıyordu siz yine en iyisi gecikmeyi bekleyin
miniminibebek ayminaninannesi benım yerleşme kanamam adet günümden bi gün önce geldi açık pembeydi adet oldum sandım bi iki damlaydı sadece
MRVESRV Yerlesme kanamasi, herkese gore degisir bence. Benimde akintiyla karisik pembeydi, renk seklinde 3 gun surdu, adet saniyordum. Olmam gereken adetin 1. Gunu basladi
Rabiagurbilek Çok hafif pembe yada kahverengi oluyor şuan benimde öyle kahverengimsi ve çok küçük geliyor doktorum yerleşme kanaması olduğunu söylüyor
Cicegimmmm Bende aynı durumdayım bat 10 mayıs ama 3 mayısta pembe bi akinti geldi sonra kahverengi oldu koyulasti cok karnım ağırdı yumurtalığım ağırdı resmen ama 5 mayısta birden kesildi bende terettut ediyorum yerlesme olabilir mi diye gebelik testim yoktu ovulasyon yaptim ondada bisi cikmadi simdi bile sağ kasığım ağırıyo boyle birsey basina gelen oldu mu