kusanne aynı duygular bende de vsr hem korku hem merak hem sevinç ne yaşadığımı bilmediğim zamanlardayım hakkımızda hayırlısı olsun benim tüp bebek yedi yıl sonra kavuştuk riske atmak istemiyoruz ben sezeryan istiyorum dedim doktorum da normal düşün diyor ama haftaya kadar düşün netleştirelim madem dedi ben ısrsr edince bakalım sağ slaim gelsinler inşallah