Cicek_bahcesi İyi akşamlar 28 haftalık hamileyim dün gece sağ göğüsümden sıvı gelmiş süt sanırım anlamadım kurumuş bugün de gün için de aynısı oldu normal mi acaba bilenler varsa şimdiden teşekkür ederim
SuEr_Tu1512 Cicek_bahcesi Çok normal canım. Benimde ilk gebeliğimde gelmişti baya. Göğüs pedi kullan :)
Cicek_bahcesi Bahar2626 ay çok teşekkür ederim cevap verdiğin için 2. Hamileliğim ilk hamileliğim de böyle bir şey olmamıştı yakın zaman da doktora gideceğim ama sormak istedim insan tedirgin oluyor
Nurbesteee Bahar2626 benim de göğüslerim büyük 😇 ama hiç süt gelme gibi birşey olmadı 31 haftalık hamileyim ilk gebeliğim illa gelecek diye birşey var mı yani gelmemesi demek sütün olmayacağı anlamına mı gelir 😇
Cicek_bahcesi Nurbesteee benim de ilk hamileliğim de olmadı bu 2. Ama oldu demek ki farklılık olabiliyor
cerengeredeli Nurbesteee ay benimde goguslerin maşallahı var ama gelmedi hiç, 28 deyim bende her soyunusta oynuyorum uçlarıyla bir şey var mı diye gelmezse sütüm olmayacak mı diye düşünüyorum 😂😂
Bahar2626 Nurbesteee yok kuzum sütün olur seninde ben tahmin yürüttüm.😄😄😄😄 bide pütürlü alan sütü fark ettiriyor diyorlardı doğru mu bilmiyorum
Esmaaaaaaaaaaa Cicek_bahcesi normal canım benimde o haftalarda gelmeye başladı ara ara hala gelmeye devam ediyor , 37+4 deyim suan