İyi akşamlar kızlar bu ay ovülasyon testi denemek istedim. Bildiğim kadarıyla 3 Mayısta yumurtlama olmuş değerlendirdik 4-5 mayısta çatlama oldu diye tahmin ediyorum benim sorum şu şekilde yumurtlama gördükten çatlama olduktan sonraki yaptığım testlerde ikinci çizgi yumurtlama öncesi testlere göre koyu gibi geliyo gözüme sizcede öyle mi gebelik oluşmuş olabilir mi yada normal mi bu şekilde belirgin çıkması ?  