Canım ben Wagon Premium kullanıyorum, Kraft’ı da araştırmıştım ama sonunda Wagon’da karar kıldım, iyi ki de almışım diyorum. Taşıma kapasitesi 75 kilo, içi çok geniş, sürmesi rahat, katlaması da kolay. İki çocuğum var, ikisi de hâlâ biniyor. Hem kullanışlı hem uzun ömürlü, bence Kraft’a bakmadan önce bi Wagona bak derim 🩷