Kurabiyecik Merhaba kızlar. 37+4 haftalık hamileyim. Az önce çatı muayenesi yaptı doktorum. 1 parmak açıklık var dedi. Fakat muayene sonrası kanamam oldu. Doktoruma sordum normal olduğunu söyledi. Daha önce de ara ara kanamalarım olmuştu. Endişelendim ister istemez. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Sizde durum nasıldı kızlar.
Aysesare Kurabiyecik başıma gelmedi ama forumda genelde karşılaşıyorum başına gelen arkadaşlar var yazarlar sanırım ama inşAllah bişey yoktur korkma 😊
Aylnn Kurabiyecik normal canım 38 haftalığım 3 sefer çatı muayenesi oldum kanama oluyor doktorumda olacağını ve korkmamam gerektigini söyledi
Smye Kurabiyecik bende dün oldum kanama olmadı ama oluruysa korkma benim yaptıgım işlem sonucu dedi aslında KESK’e Nisa’n gelseydi çatı sonrası
ozlemrcp0476 Kurabiyecik dogim yakindir ondan bence eger ilkse bebeginiz kanama olmasi normal hatta nisan da olabilir Bebesiniz gelicem sinyalleri veriyor😍
Kurabiyecik Aylnn İlk kez çatı muayenesi yapıldı bana. Birden o kadar kanı görünce korktum tabi. Ped koydum şimdi. İnşallah çok fazla olmaz. Teşekkür ederim canım.
Kurabiyecik Smye benim de kaç gündür akıntım var. Çok geliyor yani. Doktorum onun da nişan olduğunu söyledi.
Kurabiyecik ozlemrcp0476 Evet ilk bebeğim hayırlısıyla ☺️ İnşallah oğluşuma kavuşmak için gün sayıyorum ben de 😍