Dunyaninencoolannesi ben 2buçuk paketten yarım pakete düşürebildim ailemle görüşmüyorum nikahım düğünüm benim en mutlu günüm değil travmam oldu gslinlikçinin önünden geçsem tüylerim diken diken olur. O yüzden evliliğimde 2 paket içiyordum hamile kaldığımı öğrenince yarım pakete düşürebildim ama yetmedi sürekli sinir stres yaptım bazen yarım paketi 1 2 dal geçebiliyor. Arkadaşım da aynıydı benimle o doktoruna sormuş o 1 pakete düşürebilmişti doktoru da bebeğiniz rahime düştüğü zaten vücudunuzun alışık olduğu rutine göre tutunuyor. Sigarayı 1 paket azaltmak bile büyük başarı demiş. Azaltabiliyorsan daha da azaltmaya çalışır ama bunu denerken aşırı strese girme çünkü stres bebeğe sigaradan daha zararlı demiş. O yüzden de içim brşaz daha rahat