Daisyy000 Ggizem-gul06 Zayıf hamile kaldıysanız olabiliyor böyle ,bende çok hızlı aldım +26 ile doğum yaptım.49.5ile hamile kalmıştım
Hizliveofkeli Valla bence bazılarında genetik. Çok abartılı yemesem bile alıyorum. İlkinde de böyle olmuştu 18 kilo almıştım. Şimdi de daha 13. Haftadayız ama hızlı şekilde alıyorum yine 20 kilo civarı alacağım belli ki.