ErsBegAs özel hastanede mama bulunuyor ama yine de ne olur ne olmaz yanınızda bulundurun, benim ikinci doğumumda yanımda götürmemiştim hata edip, hemşirelerde özellikle emzirmem yönünde çok destek oldular fakat o an sütüm gelmedi yani istedikçe gerek olmadığını söylediler sütün gelir diye en son kendimiz aldık getirdik çünkü bebeğimde biraz sarılık çıktı, birgün fazladan hastanede kaldık o an hata yaptıgımı anladım ne olur ne olmaz bulundurabilirsiniz mama vermekten korkmayın sarılılık olmaması için zaten beraberinde emziriceksiniz ve sütünüz yeterince gelecektir ❤️